2010/04/05

2010的第二篇, 我和花貓在市集~

原來已經有4個月沒有寫Blog了, 我的日記去了其他地方.......

2010年做了很多東西~ 教琴啦, Handmade啦, 睇Alice啦, 睇星光演唱會啦, 還有搵工~ 上星期剛剛考完試, 我決定搵回我喜歡的, 教琴還是不太適合我... 幸運地, 新工很快找到了, 似乎不是最喜歡的, 之前亦未接觸過, 但重點是5天, 可以做更多想做的, 所以試一試吧~

還有一星期的假期, 買了衣車~ 可以做更多貓貓, 這是最近做的~ 只有兩款花貓, 我幫佢地改左個名... 叫小野花貓及菊花貓, 我知道如果我唔講, 一定無人知道係小野花同埋菊花....... 無論如何我會畫更多的~ 新的花貓暫時有Key Chain, 電話繩, Brooch, 放在好朋友的錦上路市集 (中間橙色屋頂那排, C19舖) , 朋友仔售賣的還有靚衫, 鞋, 袋, 耳環及她自製的布包Button髮圈. 我通常星期六便會到那裡玩玩, 哈哈, 我覺得很好玩, 在市集賣野好開心的~ 我希望價錢比之前大眾化, 因為我想更多人可以開開心心帶著她們回家~


我還是衣車新手, 這條人造皮+花布疊著一起車的手機繩..... 車了一個半小時............才比較像樣... 幸好有鄰居嬸嬸教我~

沒有留言:

張貼留言