2010/08/07

雀仔身材...

相中的雀仔是我近來最喜歡的~
可惜有一天她被某人懷疑......
感覺比取笑我更難受~
                                                                 
我嬲... 但我卻笑了很久很久....
這是我第一次聽到的評論, 其實蠻有趣的.

早幾天我把小雀仔帶到大坑小店~
那裡有很多花草樹動物作伴.
一定很快樂呢~



2 則留言:

  1. 真係越睇越好笑......你而家低抄影上去仲明顯......hahaahaaa.... XD

    回覆刪除
  2. 夠啦。。。唔講跟本無人會睇到, 只係某人用左睇人既Angle去睇一隻動物,我嬲。。。

    回覆刪除